Alcune cunniscenze nantu à u generatore di l'automobile è a batteria

2020-11-05

I prublemi di carica di a bateria di l'automobile ponu esse riassunti cum'è seguitu, dopu avè capitu questi, avete una cunniscenza generale di a generazione di energia di a vittura, a carica di a bateria è u cunsumu di energia.

1. U mutore conduce u generatore per generà electricità

U mutore di a vittura ùn hè micca solu utilizatu per guidà u veiculu, ma ancu per alimentà parechji sistemi nantu à a vittura. U crankshaft di u mutore hà duie estremità, una estremità hè cunnessa cù u volante, chì deve esse cunnessu cù a scatula di trasmissione per guidà u veiculu. L'altra estremità hè uscita da pulley di crankshaft per guidà qualchì equipamentu accessori. Per esempiu, a pulleya di l'albero motore in a figura sopra conduce u generatore, u compressore, a pompa di alimentazione, a pompa d'acqua di rinfrescante è altre parti attraversu u cinturione per furnisce u putere per elli. Allora, finu à chì u mutore hè in funzione, u generatore pò generà electricità è carica a bateria.

2. U generatore di l'automobile pò aghjustà a generazione di energia

Tutti sapemu chì u principiu di u generatore hè chì a bobina taglia a linea di induzione magnetica per generà corrente, è più veloce hè a velocità di a bobina, più grande hè a corrente è a tensione. È a vitezza di u mutore da a vitezza idle di parechji cintunari à parechji milla rpm, u span hè assai grande, cusì ci hè un dispositivu regulatore nantu à u generatore per assicurà chì a tensione stabile pò esse uscita in diverse vitezza, chì hè u regulatore di tensione. Ùn ci hè micca un magnetu permanente in u generatore di l'automobile. Dipende da a bobina per generà u campu magneticu. U rotore di u generatore hè a bobina chì genera u campu magneticu. Quandu u generatore hè in funziunamentu, a batteria prima elettrificà a bobina di u rotore (chjamata corrente di eccitazione) per generà un campu magneticu, è dopu quandu u rotore gira, generà un campu magneticu rotativu è generà l'electricità di induzione in a bobina di u stator. Quandu a vitezza di u mutore aumenta è a tensione aumenta, u regulatore di tensione disconnects the current rotor, cusì chì u campu magneticu di u rotore si debilita gradualmente è a tensione ùn aumenta micca.

3. Cars aduprà carburante oltri elettricità

Certi pirsuni pensanu chì u generatore di l'automobile hè in funzione cù u mutore, per quessa hè sempre generatu l'electricità, per quessa ùn hè micca necessariu di usà in vain. In fatti, sta idea hè sbagliata. U generatore di l'automobile gira sempre cù u mutore, ma a generazione di energia pò esse aghjustata. Se u cunsumu di energia hè menu, u generatore generarà menu putenza. À questu tempu, a resistenza di corsa di u generatore hè chjuca è u cunsumu di carburante hè bassu. Quandu u cunsumu di energia hè grande, u generatore hà bisognu di aumentà a generazione di energia. À questu tempu, u campu magneticu di a bobina hè rinfurzatu, u currente di output hè aumentatu, è a resistenza di rotazione di u mutore hè ancu aumentata. Di sicuru, hà da cunsumà più carburante. L'esempiu più sèmplice hè di accende i fanali in u frenu. In fondu, a vitezza di u mutore variarà ligeramente. Questu hè chì l'accensione di i fanali aumenterà u cunsumu di energia, chì aumenterà a generazione di energia di u generatore, chì aumenterà a carica di u mutore, perchè a vitezza flutturà.

4. L'electricità da u generatore hè aduprata in u funziunamentu di a vittura

Parechje persone anu sta quistione: hè a putenza cunsumata da a vittura chì corre da a bateria o da u generatore? In fatti, a risposta hè assai sèmplice. Mentre u sistema elettricu di u vostru veiculu ùn hè micca statu mudificatu, u putere di u generatore hè utilizatu in u funziunamentu di a vittura. Perchè a tensione di output di u generatore hè assai più altu ch'è a tensione di a bateria, altri apparecchi elettrici in a vittura è a bateria appartenenu à a carica. A bateria ùn pò micca scaricate ancu s'ellu vole scarica. Ancu s'è a bateria hè cumplettamente carica, hè equivalente à una grande hè solu capacità. Di sicuru, u sistema di cuntrollu di u generatore di certi vitture hè relativamente avanzatu, è ghjudicà se u putere di u generatore o di a bateria hè aduprata secondu a situazione. Per esempiu, quandu a bateria hè cumplettamente carica, u generatore smetterà di funziunà è aduprà a putenza di a bateria, chì pò salvà carburante. Quandu a putenza di a bateria scende à un certu gradu o u frenu o u frenu di u mutore hè appiicatu, u generatore hè cuminciatu à carricà a bateria.

5. Tensione di batterie

E vitture domestiche sò basamente sistema elettricu 12V. A bateria hè 12V, ma a tensione di output di u generatore hè di circa 14.5V. Sicondu u standard naziunale, a tensione di output di u generatore 12V deve esse 14.5V ± 0.25V. Questu hè chì u generatore hà bisognu di carricà a bateria, cusì a tensione deve esse alta. Se a tensione di output di u generatore hè 12V, a bateria ùn pò micca esse caricata. Per quessa, hè normale di misurà a tensione di a bateria à 14.5V ± 0.25V quandu u veiculu hè in funziunamentu à a velocità inattiva. Se u voltage hè più bassu, significa chì a prestazione di u generatore calarà è a bateria pò soffre di perdita di energia. S'ellu hè troppu altu, pò brusgià l'apparecchi elettrici. Per assicurà una bona prestazione di partenza, a tensione di a bateria di l'automobile ùn deve esse più bassa di 12,5 V in u statu di fiamme. Se u voltage hè più bassu di stu valore, pò purtà à difficultà à inizià. À questu tempu, significa chì a bateria hè insufficiente è deve esse caricata in u tempu. Se a tensione ùn riesce sempre à risponde à i requisiti dopu a carica, significa chì a bateria ùn hè più travagliatu.

6. Quantu tempu pò a vittura curriri pi chini la batterie

Ùn pensu micca chì questu tema hè di significatu praticu, perchè a bateria di a vittura ùn deve micca esse caricata cumplettamente in ogni mumentu, sempre chì ùn affetta micca a scaricazione iniziale è eccessiva. Perchè a vittura cunsuma solu a putenza di a bateria à u mumentu di l'iniziu di u mutore, serà caricatu tuttu u tempu mentre guida, è a putenza cunsumata à u mumentu di l'iniziu pò esse rimbursatu in cinque minuti, è u restu hè guadagnatu. Vale à dì, finu à chì ùn guidate micca per una corta distanza solu per uni pochi di minuti ogni ghjornu, allora ùn avete micca bisognu di preoccupassi di l'insatisfazione di a carica di a bateria. In a mo propria sperienza, finu à chì a bateria ùn hè micca scrapped, nunda ùn succederà Hè un prublema chì ùn pò micca esse risolta in rallentamentu per una meza ora. Di sicuru, ùn hè micca impussibile di ottene dati precisi. Per esempiu, quandu u generatore di una vittura hè idling, u currenti di output hè 10a, è a capacità di a bateria hè 60 A. se u currente di carica attuale hè 6a, u tempu di carica hè 60 / 6 * 1.2 = 12 ore. Multiplicà per 1,2 hè di cunsiderà chì u currente di carica di a bateria ùn pò micca esse fissatu cù u cambiamentu di tensione. Ma stu metudu hè solu un risultatu grossu.




X
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy